Jabra wzmacnia dział marketingu

Do zespołu marketingu Jabra, marki GN Group, dołączyła Jagoda Leszczyńska jako nowy Enterprise Marketing Manager odpowiedzialny za region CEE. 

W związku z rozwojem marki Jabra, lidera w dziedzinie biznesowych i konsumenckich rozwiązań audio i wideo, firma GN Group rozbudowuje dział marketingu odpowiedzialny za tworzenie i realizowanie strategii na terenie Central and Eastern Europe. Do zespołu dołączyła Jagoda Leszczyńska, która objęła stanowisko Enterprise Marketing Managera i będzie zarządzać działaniami marketingowymi w segmencie rozwiązań biznesowych Jabra w regionie CEE. Do jej głównych zadań będzie należało  planowanie i implementacja strategii marketingowych, nadzór nad kampaniami komunikacyjnymi oraz wspieranie projektów sprzedażowych dla produktów audio i wideo z portfolio rozwiązań B2B marki Jabra. Będzie także odpowiedzialna za rozwój kanału sprzedaży, współpracując bezpośrednio z dystrybutorami, partnerami handlowymi i sprzedawcami oraz prowadząc działania dedykowane klientom końcowym.

Jagoda Leszczyńska posiada blisko 15-letnie doświadczenie w branży IT, a jej specjalizacją są w szczególności lead management, performance marketing oraz międzynarodowy marketing produktów dla sektora B2B. Wcześniej przez ponad 10 lat pracowała w Bechtle, gdzie odpowiadała między innymi za współpracę z kluczowymi producentami IT, budowanie relacji z partnerami, zarządzanie kampaniami marketingowymi oraz działaniami z zakresu public relations zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Prywatnie jest dumną mamą dwóch córek, miłośniczką dobrych książek, lubi też jeździć konno i podróżować.

 

Ewa Walter, pełniąca dotychczas funkcję Enterprise Marketing Managera w Jabra na region CEE, została awansowana na stanowisko Head of Enterprise Marketing i będzie zarządzać zespołem marketingowym EMEA East.